24 paź „Orange Flex dla firm” z kampanią w podkastach razem z Digital Audio
W połowie kwietnia br. ruszyła kampania promocyjna „Orange Flex dla firm w podkastach”, koordynowana przez Digital Audio. Jej celem było wypromowanie oferty oraz zachęta nowych użytkowników do skorzystania z bardzo atrakcyjnej promocji.
„Orange Flex dla firm” wystartował z kampanią trwającą łącznie aż 3 miesiące. Marka zdecydowała się na obecność w 5 podkastach o różnej tematyce, docierając tym samym do szerokiej gamy słuchaczy.
Razem z audycją technologiczną – „Bo czemu nie?” – klient zaprezentował możliwości i funkcje eSIM, obsługującej tablet, smartwatcha lub drugi telefon. Skupił się także na tematyce mądrego i racjonalnego zarządzania opłacanymi subskrypcjami (głównie w kontekście rynku VOD). W tym modelu biznesowym filmy w najpopularniejszych aplikacjach można oglądać bez limitu transferu danych. Co ciekawe, w maju jeden z odcinków podkastu „Bo czemu nie?” wywindował podkast na 3 dni na 1 miejsce w kategorii „Technologia” w Apple Podcasts
Twórcy podkastów „Porozmawiajmy o IT”, „Przedsiębiorcy z Wyboru” a także „Przygody Przedsiębiorców” postawili głównie na fakt, iż ta sieć subskrypcyjna w aplikacji przeznaczona jest głównie dla osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą. W przypadku Przygód Przedsiębiorców, promocja wybrzmiała także na kanale YouTube.
W kampanii nie mogło również zabraknąć jednego z największych pod kątem zasięgów podkastu „true crime” w Polsce, „Kryminalnych historii”. Twórczyni z oferty „Orange Flex dla firm” uczyniła naprawdę przejmujący storytelling, w którym umieściła gro informacji na temat promowanych pakietów. Odbiorcami były głównie kobiety, a zasięg kampanii w tym jednym podkaście to ponad 70 tys. osób.
Poza obecnością w samych podkastach autorzy zamieścili także informację o współpracy z „Orange Flex dla firm” w swoich mediach społecznościowych. Dodatkową formą promocji były także personalne kody z rabatem na pakiet w jedynym z 5 planów.
„Bardzo ucieszyła nas współpraca Digital Audio z Orange. Kampania w podkastach odbyła się w sposób naturalny i nienachalny, a słuchalność w przeciągu jednego miesiąca dochodziła nawet do 120 tys. odbiorców we wszystkich podkastach biorących udział w kampanii. To jasno pokazuje, że reklama w podkastach coraz bardziej się rozwija , a to, że jest coraz częściej wybierana przez marki, stało się faktem – mówi Marek Mysłek, Project Executive Digital Audio.
Kampania została zrealizowana przez Digital Audio, sieć reklamową oraz agencje zajmującą się reklamą w podkastach. Digital Audio funkcjonuje jako marka agencji digitalowej The Rockets.
No Comments