Digital Audio | Marek Myslek

Author: Marek Myslek

24 paź „Orange Flex dla firm” z kampanią w podkastach razem z Digital Audio

W połowie kwietnia br. ruszyła kampania promocyjna „Orange Flex dla firm w podkastach”, koordynowana przez Digital Audio. Jej celem było wypromowanie oferty oraz zachęta nowych użytkowników do skorzystania z bardzo atrakcyjnej promocji. „Orange Flex dla firm” wystartował z kampanią trwającą łącznie aż 3 miesiące. Marka zdecydowała się na obecność w...

Read More

06 cze Idealna długość i umiejscowienie reklamy w podkastach

Marki coraz częściej decydują się na inwestowanie w reklamy w podkastach. Marketerzy zaczęli doceniać to medium, jako nowatorskie rozwiązanie i dotarcie do zaangażowanego i świadomego odbiorcy. Jednak w miarę rosnącego zainteresowania taką formą promocji rodzą się podstawowe pytania: jaka jest idealna długość reklamy i w którym momencie audycji ją...

Read More

25 mar Reklamy w podkastach przyciągają większa uwagę niż w innych kanałach medialnych

Nowe badanie przeprowadzone na zlecenie dziennika The Guardian wykazało, że reklamy w podkastach zwiększają pozytywne postrzeganie marek i zachęcają słuchaczy do podejmowania działań zakupowych. Ogólnokrajowe badanie, przeprowadzone na zlecenie Guardiana przez niezależną firmę badawczą Tapestry, dotyczyło skuteczności reklamy w podkastach i wykazało, że taka reklama przyciąga największą uwagę spośród wszystkich...

Read More

11 lut Podkasty ratują reklamodawców

W ostatnim roku mogliśmy zaobserwować ciekawą zależność w świecie mediów. Słuchacze podkastów znacznie częściej sięgają po płatne platformy streamingowe bez reklam, co przekłada się na spadek oglądalności telewizji tradycyjnej. Główni gracze, tacy jak WarnerMedia, NBCU, ViacomCBS i Disney, przeznaczają środki na swoje usługi subskrypcji wideo kosztem swoich sieci telewizyjnych. Według badania...

Read More

11 sty Spotify wdraża Call-to-Action Cards dla reklam w podkastach

W 2021 roku Spotify wprowadził nowe narzędzia dla twórców podkastów. Q&A czy sondy pozwalają na bardziej bezpośrednią interakcję z odbiorcami. Gigant streamingowy nie przestaje się jednak rozwijać, udowadniając to wdrożeniem tzw. call-to-action (CTA) cards, czyli banerów reklamowych. Aplikacja będzie wyświetlać reklamy wizualne marek, o których twórca mówi podczas audycji. Jest...

Read More

20 lip Muzyka w podkastach

Przy tworzeniu podkastów warto pochylić się nad bardzo ważną kwestią. Czy można używać muzyki komercyjnej w swoich audycjach? Otóż NIE, nie można. Nawet w przypadku, kiedy audycje nie zarabiają, autor nie ma prawa do korzystania z takich utworów. Pozwolenie od samego artysty również nie da zbyt wiele. Potrzebna jest...

Read More

10 cze Zarabianie na podkastach

Podkasty stanowią darmową treść, co dla słuchacza jest bardzo atrakcyjne. Polska jest w czołówce rozwijających się rynków na świecie w tej dziedzinie. Niestety koszty, jakie ponosi twórca są ogromne. Poświęcony czas na research, nagranie, montaż (coraz częściej z video), ale również sprzęt. Oczywiście istnieje Patronite, jednak przysłowiowe 5 zł wpłacone...

Read More

08 mar Digital Audio startuje oficjalnie

Digital Audio specjalizuje się w realizacji kampanii reklamowych w podkastach. Dla reklamodawców oferuje możliwość pojawienia się w dziesiątkach podkastów o różnorodnej tematyce, za pomocą ujednoliconych formatów reklamowych. Dla podkasterów jest to szansa, aby udostępnić swoje medium szerokiemu spektrum reklamodawców przy uszanowaniu charakterystyki tego medium. Digital Audio powstaje według koncepcji sieci reklamowej, czyli...

Read More